Kembali ke UMP

Assalamualaikum dan salam buat semua..

Kini aku kembali dalam mood biasa penulisan. Terima kasih kepada semua yang telah memberi komen untuk post Ungu, dan juga SENANDIKA. Insyallah, segala nasihat kalian serta sokongan akan aku ambil sebagai kunci mendapatkan apa yang aku hajati.

Baiklah next story, hari Sabtu lepas (26hb Jan) aku telah ke UMP, menyertai bengkel debat dan juga berjumpa kembali adik-adik Debat Kelab Orator UMP. Memang seronok, nak pula sudah lama aku tak bertemu mereka semua.

Aku sampai di UMP pada hari Jumaat (25hb) jam 8.30 pm dan terus join latihan malam itu.
Hari sabtu, bengkel debat bersama pasukan UiTM (bersama abang bad). Thanks sebab hadir!! Memang seronok dan ditambah seronok kerana kali ini aku dapat mengembalikan puzzle-puzzle sebagaimana diharapkan oleh Hafizul. Hanya jauhari mengenal manikam!!

Aku juga turut lepak ngan Tito,Daoz dan Yusrie. Seronok sangat! Thanks pada mereka yang sudi menaja penginapan aku..hehehe!! Pada Adam, Amir dan Jumain, thanks datang dan lepak bersama abang.

Hari Ahad, ada debat CHEST. Aku kena jadi hakim..takpelah, niat aku pun memang nak tolong Afizan dan adik-adik CHEST. Walaupun hanya 4 pasukan, tetapi program ini telah berjalan sebaiknya. Aku juga turut berjumpa dengan En. Sahar dan Kak Ana.


Thanks pada mereka berdua sebab banyak mengajar aku dalam kepimpinan dan pengurusan sesuatu kelab. Tanpa mereka, tiadalah debat dan teater dalam hidupku ini.

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...