Komen aku....!

Nekad:

Kali ini aku dah nekad, apa nak jadi, jadilah....keputusan aku muktamad. Demi kesejahteraan dan tidak mahu pisang berbuah dua kali. Aku tetap dengan keputusan aku...!!

rajaazrul: keputusan takkan susahkan sesiapa pun...!

Juara EuRO 2008:

Juara milik sepanyol. Aku nie bukanlah peminat bola pun, cuma EURO nie macam demam pula. Tapi aku takdelah sampai nak berjaga kol 2.30 pagi semata-mata nak tengok bola. Apa-apa pun aku puas hati kerana Portugal lepas akhir...hahaha!

rajaazrul: Cakap tak serupa bikin

Sue datang KL?

Suhazrie, bekas roomet aku masa kat C8 dulu nak datang KL, dan ajak aku, Fendy dan Azwan berjalan-jalan sama dia. So far, aku setuju nak jumpa dia. Lagipun dia kata ada plan business, tapi aku tak tahu dia plan apa...Fendy pun bersemangat turun KL, Azwan tak tahulah pula..apa-apapun aku tak sabar nak jumpa member2 lama dan bercerita kisah aku semasa bekerja..hahaha!

rajaazrul: Jangan mengumpat dah ler

Ke Ipoh...!!

Aku ke Ipoh, ari Jumaat lepas mengikut leader aku untuk buat road show di sana. Then, aku jumpa dengan mama dan balik ke rumah Nenda aku di Penang. Ari Sabtu tu aku berjalan-jalan sekitar bandaraya Ipoh sebab mama plan nak beli rumah kat sana. Sekarang, hampir 70% mama akan pindah ke Ipoh. Rumah pulak sudah di booking iatu kawasan sekitar Meru. Entahlah...yang pasti aku akan berubah angin dari Pahang ke Perak pula...hehehehe

rajaazrul: aku tetap aku

Comments

azwan bamadhaj said…
tahniah......

selamat menjalani kehidupan...
nsamsudin said…
pisang berbuah dua kali???

literal ke conceptual...huhuhu
Mr Final said…
wah... nekad ape ek.. :D

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...