Travel

Travel

Mengira detik

Friday, September 19, 2008

Sahabat


Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah



* Khas untuk mereka yang mempunyai sahabat atau teman..kalau takde tue..buat2lah ada ok!!

7 comments:

nyda said...

sangat suka lagu ni
huhuhu~

patungcendana said...

when you're through with life,
and all hope is lost,
hold out your hands
cos...
friends will be friends
right till the end

azwan bamadhaj said...

meletz....

PuTeRi CaHaYa said...

salam

(",)
Teman itu pelbagai rupa..
kenali teman... Moga teman itu ikhlas bersama kita di setiap masa kita perlukan...

IRAMAHATI said...

aku mahu kamu tahu bahawa kamu adalah seorang kawan sahabat teman rakan yang aku tak pernah akan aku lupakan. ;)

Raja Azrul said...

nyda:-
-yup..abang pun suke gak..

patung:-
-friends? yes...

azwan:-
-Motif?

puteri:-
-nak cari yang ikhlas itu sukar, puteri..

mel:-
-aku juga nak kau tahu aku adalah sahabat/teman/kawan yang tak pernah aku lupakan walaupun kau berada di sarawak.

ayie said...

Wah.... Sedih Siot. Sob3