Travel

Travel

Mengira detik

Saturday, October 25, 2008

Kerja Gila!!

Assalamualaikum...

Minggu ini, negeri Pahang akan bercuti selama 4 hari. 24 Okober merupakan hari Keputeraan Sultan Pahang, manakala 27 hb adalah hari Deepavali. Aku macam biasa, waktu cuti adalah masa berehat setelah penat mengajar dan "mengejar" murid-murid ini!! Hehehe....

Aku terbaca komen dayat, yang mengatakan aku emosi!! Huhu, sori bro!! Aku tak emosi, mungkin gaya penulisan aku nampak seperti emosi, tapi hakikatnya tidak! Aku seperti biasa, cuma meluahkan pendapat sahaja. Tapi aku tak terasa apa-apa pun bila kau datang semenanjung. Al-maklumlah, kau pun sibuk nak berjumpa keluarga!Alah..banyak lagi masa kita boleh jumpa kan? Apa-apapun kalau aku dapat jumpa kau, aku nak belanja kau makan!! Huhuhu...

Ok..tinggalkan sebentar kisah Dayat. Pada 22 Oktober lepas, aku menerima satu panggilan. Bukan panggilan hangit tahu!! Tapi panggilan dari bekas rumet aku, kawan aku dan juga rakan baik aku dari Kuantan! Siapa dia? Dia adalah Najib Mokhtar atau nama glamornya Namo. Dalam panggilan tersebut, dia menyatakan dia akan berkahwin pada bulan Disember ini. Huhuhu, tarikhnya adalah 12 Dec 2008 iatu sama tarikhnya dengan hari jadi Melody. Wah, nampak gaya meriahlah tarikh 12 Dec nanti. Kan best, kalau Mel pun boleh datang semenanjung....boleh celebrate sama-sama.


Itu tarikh akad nikah, yang akan dibuat di Ipoh, Perak. Tarikh sambut menantu pula pada 20 December, sama lah ngan tarikh Mawi kahwin. Itu akan dibuat di Kuantan. Hehehe..seronok gak berbual dengan bekas rumet aku ini. Ingat lagi dia kat aku!! Last time kami bersms pun pada raya lepas, dan kali terakhir jumpa masa konvo dulu. Huhuhu, apa-apapun aku harap, dia akan selamat berkahwin dan cepat-cepat menimang cahaya mata bersama tunangnya, Farra!!

Oklah..itu sahaja cerita aku di hujung minggu ini. Pada kawan-kawan aku yang menyambut Deepavali, selamat menyambut Deepavali kesemua esp Premalatha, Vicky dan geng-geng perpaduan UMP.

Ada masa kita jumpa lagi..wassalam!!

7 comments:

patungcendana said...

kerja cikgu ada ke rehat...rehat tu hanya on paper je...huhuhu

Ray Jr said...

epi dpvali...he3...

IRAMAHATI said...

Tu la pasal Zrul, Namo nikah time bday aku! Malangnya aku takleh cuti bulan 12 ni. Tentu seronok kalau dapat jumpa korang semua. Huhu. Belum ada rezeki nampaknya.

azwan bamadhaj said...

selamat pengantin baru Namo....

FendyHekka said...

aku nk wish namo slmt pengantin baru tapi mcm xkene tempat plak. n aku rasa Namo XBACA pn blog ko. hi3. tp xper kalo dia tpon ko lagi ucapkan untuk aku ya. setulus hati nurani ko yer... he3.

ayie said...

Aku x dapat pon invitation dari namo. huk3 aku roomate dia gak....sob2 kalo dapat pon belum tentu dapat pi.huhuhuhu~

Raja Azrul said...

madam:-
- yup..i rasa kerja lain pun sama..cuma kaedah sahaja lain..

ray jr:-
-yup..deepavali to you!!

melody:-
-itulah pasal..sabar jer lah mel..

azwan:-
-hurm..wish kat namo melalui hp dia ler..hehehe

fendy:-
-tak perlu wish kat aku pun, sbb aku ni ex rumet dia jer..

sue:-
-dia akan jemput..sabar jer dulu,insyallah!!