Travel

Travel

Mengira detik

Friday, October 10, 2008

Entri yang ke seratus


Setelah setahun 2 bulan aku menyertai dunia blog... Kini masanya sudah tiba.... Sedar atau tidak...


Ini adalah entri aku yang ke 100!!


Tahniah buat aku yang sentiasa memastikan blog ini tidak mati walaupun ada banyak kekangan.

Terima kasih pada pembaca blog yang setia tak kira di mana jua anda berada, anda adalah nadi pada blog ini!!

Walaupun ia taklah sehebat mana, tapi aku bangga..apa yang aku geram, sakit, manis, gembira, marah semuanya aku luah di sini.

Banyak kenangan dalam coretan sang putera! Kenangan abadi, dari cerita hujan hinggalah kenangan si comel. Dari pergaduhan hinggalah pertemuan. Dan melalui blog ini, aku turut menambah kenalan dari pelbagai lapisan.

TERIMA KASIH DAUN KELADI!

6 comments:

FendyHekka said...

motifnyer gambar kete tu dgn entri kete ko? ha3. semoga ko rajin lagi menghapdet disamping sibuk dgn tugasan harian mengajar tuh...

patungcendana said...

you rock!!!!!....hehehe

WanHidayat said...

Salam....TAHNIAH BRO....

Aku tak jumpe ko pung...tapi aku cuma sempat jumpe Deqwan dan Azwan...

Dorang dah pegang title Mr. Bandaraya KL....hehehehe...

Selamat Hari Raya Raja dan keluarga ko...

Otit said...

tahniah..
semoga jadi blogger yang paling berusia..ttibe.
ting tong jap..sbb lame dah x maen monopoly..ttibe.

Raja Azrul said...

fendy:-
-kereta simbolik perjalanan...hehehe..

mdm:-
-U pun rock jugak!!

Dayat:-
-Thanks dayat! Never mind..aku tahu ko pun bz,ada masa kita jumpa juga nnt!!

Tito:-
-A'ah..lama dah tak main monopoly macam tahun lepas kan??

ayie said...

~ Baguslah... Berjalan Jangan Sampai Henti....~ Opss nak buang Air besar kena Brhenti gak Kan... Makan... Minum....Minyak..... ~