Keadaan kurang mengizinkan

Salam...

Jika mengikut perancangan, hari ini aku akan ke Kuantan (UMP) kerana esok (sabtu) akan bermula latihan debat diraja 2008. Namun, kita hanya mampu merancang, dan tuhan itu menentukan...

Pada hari Khamis lepas, aku terkena demam yang agak sukar untuk aku bergerak ke mana-mana. Atas nasihat mama, aku terpaksa menganjakkan jadual aku ke kuantan dalam hari Ahad ataupun Isnin (bergantung pada keadaan).

Dan kebetulan pula, pihak sekolah mengajak aku ke jamuan makan malam di Bukit Tinggi pada malam esok, duh..macam malas jer nak pegi..tapi macam aku katakan tadi..semua bergantung pada keadaan..

Apa-apapun, thanks pada sesiapa yang sms bertanya tentang kehadiran aku ke UMP. Insyallah, ada rezeki, sampailah aku ke sana...!!

Yang penting, aku puas hati kerana persembahan murid-murid aku mendapat tepukan gemuruh terutama dari Yang Berhormat...hehehehe...

K, nak sambung berehat..jumpa lagi!!

Comments

SoOazEriey said…
Semoga Cepat Sembuh....
FendyHekka said…
well get soon ya... stick to ur guidance and it will be ok.
Otit said…
fendy cakap kamu kena chicken pox.
bahaya tu.
kalau kami,x boleh kena angin langsung.takut dia merebak.nenek aku ckp la.

get well soon.
jgn makan kicap.nanti berparut.
Wanpetunjuk said…
Salam...get well soon my fren....

Have a great day!!!
Raja Azrul said…
ayie/nida/fendy/tito/dayat:-
-thanks..atas petua dan nasihat anda!! Jangan risau, aku akan ikuti nasihat kalian semua!!

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...