Perjalanan aku - siri 2

Pada 18 November 2008, aku telah ke UMP bagi menghadiri latihan debat untuk junior ku bagi persediaan mereka Debat Diraja 2008. Banyak kenangan manis ketika berada di sana. Tak kurang juga, ada junior baru (1st year) yang menangis, mungkin disebabkan tekanan yang begitu hebat semasa latihan.

Hehehe...macam-macam berlaku. Tapi latihan debat memang menyeronokkan terutama bagi aku yang memang "gila berdebat". Aku off 3 hari (21-23 Nov) bagi memberi laluan reunion di JB. Setelah itu, aku menyambung tugas sebagai jurulatih debat di UMP.

Pada 23 Nov, budak-budak debat telah keluar berjalan-jalan di sekitar kuantan. Kebetulan, aku baru pulang dari JB, dan terus berjumpa mereka. Dan, saat itu jugak aku berjumpa dengan najib mokhtar, rumet aku di UMP.

Dan, pada 27 Nov, merupakan hari jadi pendebat UMP, Firdaus Hashim atau nama timangannya Firdaus Obligasi. Selamat Hari Jadi ke 21...hehehe...

Oklah, aku upload beberapa picture sepanjang training kami semua di sana...check it out!





Comments

salam abg raja...terima kssih bebnyak sbb sudi mengajar n bg banyak advices kat kieorg..hmm..pa pun maaf la klu sy ada wat salah n silap sepanjang kita kenai..huhu..thnks a lot..:-)
Melody M. said…
hehe..aku teringat semasa kau mengajar aku berdebat dulu.
PuTeRi CaHaYa said…
salam...lama x online.

x reti nak berdebat...sebab x banyak idea...huhu, x suka...

herm..nnt show 16,17,18 bulan depan (Rekaan Utama)...dtg la yer...? kalau berkesempatan lerh..
Raja Azrul said…
wafa:-
-no hal...sama2..!!Ada masa kita jumpa lagi!!

Mel:-
-itulah, paling kelakar masa ko ngan azril berdebat...heheehe

puteri:-
-insyallah, aku balik penang 7hb nie..tapi balik semula ke pahang before 14hb. Nampak gaya tak sempatlah nak jumpa...
Syafarah said…
assalamualaikum a.raja!

ade dak 1st year nangih?? hoho.. igt lagi masa training ngn a.raja utk psza.. hehee.. x nangih, tp ntoh ngape cuak gile. blurrrr. tapi, a.raja still sabor ngn saya.. terharu rase. xprnh ninggi suara pom kt saya, x prnh pn nk cari gado, xprnh saya rasa cam a.raja pandang rendah kat saya sbb saya x terer debat. HONTOUNI ARIGATOU, RAJA-NI SAN (BETUL2 TERIMA KASIH A.RAJA!). akan ku kenang jasamu.............

p(^_^)q

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...