Perjalanan aku-siri 3

Assalamualaikum....

Perjalanan aku diteruskan pada 29 November dimana pada tarikh itu aku telah pergi ke UIAM, Gombak melihat juniorku berdebat. So far, aku tak boleh komen sangat, kerana aku tak berada di sana semasa mereka berdebat (kerana jadi hakim). Tapi apa yang aku boleh beritahu, banyak kenangan manis ketika aku berada di sana....


1. Team UMP utama A dan B, masing-masing menang 3, manakala team muda A dan B hanya menang 2: Tak mengapa, usaha lagi....

2. Pendebat terbaik semasa pre-lim...Mashitah (3 kali), Fendy (2 kali), Adam dan Nadiah (1 kali). Tahniah...!!

3. Banyak pendebat UMP yang dah down, selepas perlawanan kelima..entahlah, mungkin kerana stress agaknya..hehehe...

4. Hafizul dan En. Redzuwan turut hadir memeriahkan suasana.. (meriah ke??)

5. Azwan tak tidur bersama pendebat UMP, kerana mempunyai tanggungjawab bersama keluarga di Shah Alam. Tapi kerana semangat debat, beliau sanggup datang awal pagi dari Shah Alam ke Gombak!! Hebat lah!! (hehehe....)

6. Madam Noli sangat sporting, dia sentiasa tersenyum dan tak lokek bercerita pengalaman beliau semasa di UIAM.

7. Ada seorang runner/urusetia yang mukanya mirip macam Siti Melody MatJaili. Nasib baiklah aku tak tegur sebab aku yakin Mel berada di Kuching sekarang ni...hehehe.

8. Pada malam Dinner MADUM, aku,Pidut dan Hafizul telah keluar ke KLCC. Kami menikmati Burger King bersama dengan Fendy.

9. Kalau tahun lepas, aku antara pendebat yang down, tahun ini Kairi telah down selepas perlawanan kelima. Hehehe..sabarlah yer dik.


10. Tahniah pada pasukan English (utama) kerana layak ke separuh akhir. Walaupun tewas, anda telah membuktikan UMP memang boleh!! Hebat!!!


Huhuhu...banyak gak kenangan manis, tapi aku terpaksa pulang pada hari Isnin (1 Disember) kerana ada urusan yang perlu diselesaikan. Apa nak buat kan? Oh yer..aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya haji buat semua muslimim dan musliman. Siapa nak kena korban yer?? hehehe..jumpa lagi.

Comments

wiwita said…
salam... banyaknye siri perjalanan tu... nanti dh sampai london gtau eik... hihihi
Melody M. said…
apsal tak curi2 amek gambar kembar aku tuh...teringin plak rasa nk tengok..ehhehe
Raja Azrul said…
wiwit:-
-insyallah..tapi tak tahu lah bila...

mel:-
-tak berani lak aku...

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...