Travel

Travel

Mengira detik

Tuesday, January 13, 2009

Rawan





Salah satu lagu yang aku suka pada permulaan tahun ini..

Unik,menarik dan mempunyai lirik yang cukup puitis. Dinyanyikan dengan penuh perasaan oleh penyanyi yang baru bercerai...Azharina. Mungkin lagu ini ada kaitan dengan anda?? huhuhu...terpulang.

Oh yer..aku ada banyak cerita nak kongsi dengan anda semua. Tapi nantilah dulu, apabila semuanya sudah PASTI aku akan maklumkan pada kalian semua.....!!


Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
Namun kau cahaya menerangi jiwa lara
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu

Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku

Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu

Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku
Kau untukku

6 comments:

azwan bamadhaj said...

semoga kepastian menjengah jendelamu....

patungcendana said...

lagu ni...takde kaiyan kot dgn i...hehehe...

ps...i dah seminggu asyik lupa nak reload phone credit...huhuhu

FendyHekka said...

lagu cedey2 lg... xde ke lagu gembira...

redzuwan said...

raja baik ko dengar Lagu Gembira by Ning Baizura ft. sape ntah..

Lirik dia..

Andai aku pandai menyanyi..
Tua muda miskin dan kaya..
Pasti suasana gembira...
............

Melody said...

Huhu. Sedihnya lagu..

Raja Azrul said...

azwan:-
-kepastian?? erm...boink

mdm:-
-i suka lagu ni..wlpun takde kaitan dengan i pun...

fendy:-
-lagu gembira??banyak jer...

dekwan:-
-lagu tu siti pernah nyanyi dengan 2 by 2 sepuluh tahun lepas..

mel:-
-sedih..memang sedih.