Kembali menulis

Assalamualaikum semua...

Pertama sekali, aku minta maaf kerana lewat mengemaskini blog ini. Sebenarnya ada banyak perkara aku kena uruskan. Satunya ialah Anugerah Gading Bersilang dan Anugerah Sekolah Cemerlang. Aku kena siapkan semua dokumentasi dalam tempoh yang agak singkat.Lagi pula, sekolah aku mengalami masalah wireless, so kekangan internet menyebabkan aku malas nak mengupdate blog.

Kedua pula, aku agak kepenatan mengajar. Al-maklumlah selepas tahun baru cina, aku diberi jadual waktu baru, dan aku kena mengajar subjek moral dan sivik. Walaupun nampak remeh, tapi jadual aku bertimbun-timbun. Aku pula baru nak menyesuaikan diri dengan kaedah pengajaran terutama sekali ketika mengajar di kelas lemah. Oh yer, hari sukan...pada 14 Feb 2009. Aku terlibat juga, tapi taklah begitu aktif. Sorilah pada cikgu saiful..aku kurang ambil berat pasal kejohanan kali ini. Banyak perkara berkaitan peribadi harus aku selesaikan.


Ketiga, aku dah jumpa Mel dan adik-adik Senandika pada 31 Jan lepas. Seronok ya amat!! kita semua main boling, makan-makan dan tengok teater. Walau bagaimana pun aku tak sempat nak tengok teater, kerana ada urusan penting ketika itu.

Selain itu, aku, Azwan, Azril dan Pidut dah menonton Puteri Gunung Ledang the musical!! Best!!! Tabik spring buat pengurus produksi!! Dah masuk musim ketiga tapi tetap memberi kesan mendalam. Insyallah, ada masa aku akan komen pasal teater ini dan upload gambar buat semua peminat teater.

Hari ini ...15 Feb 2009, aku ke UMP, ada debat NC. Sebenarnya aku malas nak pegi, penat dengan hari sukan dan dokumentasi sekolah, tapi aku gagahkan jua untuk ke sini!! Hehehe...terima kasih pada Azwan dan Fais kerana berjaya membawa aku ke sini..(Propa!!)

Oklah..penat menaip. Nanti aku akan story lagi apa yang berlaku...bye-bye!!

Comments

FendyHekka said…
another program ad-hoc... syabas...
Nyda Zamani said…
abg raja ade kat ump ke 15hb??
huhuhu...
azwan bamadhaj said…
pgl memang best.. tp certain part season 2 punya lagi best...

lagi 1... thanks sebab sudi datang ke ump untuk jadi hakim final.....

huhuhuhu
Raja Azrul said…
fendy:-
-memang adhok!!

melody:-
-smile 4 u!!

nyda:-
-15hb?? yup!! ada di sana..tapi kejap je

azwan:-
-a'ah..memang best..ntah bila dapat tgk pgl ngan ko..lepas ni ko akan akan ke tawau pula..hihihi

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...