pening dan pusing

Aku sebenarnya sibuk dengan pelbagai kerja minggu ini. Pertama, aku kena jadi jurukamera semasa Majlis Perpisahan Ayahanda Pengetua iatu En.AB Rahman Bin Halib.

Jadi jurukamera, taklah susah mana. Amik saja gambar, kalau perlu edit, masukkan dalam komputer dan simpan. Huhuhu...tapi aku nak ucapkan terima kasih pada bekas Pengetua SMK Karak, En. Rahman kerana telah berjaya membawa SMK Karak ke suatu legasi yang cemerlang.

Apa yang cemerlang?? Banyak gak...SMK Karak antara sekolah paling aktif dalam ko-q, dan terbaru SMK Karak telah melahirkan best student Pahang...( pelajar tersebut mendapat 13A1). Tahniah!!

Banyak juga kejayaan di peringkat kebangsaan yang telah ditempuh...huhuhu.

AKu bangga bukan sahaja aku menjadi pendidik di sini, tapi aku juga adalah bekas pelajar di sini. Memang sesuatu yang menakjubkan.

Walaupun ada masa aku agak tensyen ketika mengajar kelas 2H dan 1 H (kelas hujung) tapi aku seronok...aku juga sayang pada budak-budak kelas 1A,2C dan 3A. Mereka banyak beri sokongan moral pada aku.

Oklah, nanti aku update story. Got work to do..pada kawan aku yang kejauhan tu, sabar jerlah...inilah dugaan untuk mengajar kita erti bersyukur. Jangan mudah mengalah...bye!!

Comments

patungcendana said…
jangan pening dan pusing...cool2...:-)
Otit said…
ditempuh ke ditempah?
Melody M. said…
Chill!!
Tapi aku tengok ko mcm hepi dan ok je ngan keje ko...apa yg peningnya?
Raja Azrul said…
madam:-
-insyallah..takkan pening dah...

tito:-
-erm..ditempuh kot

melody:-
-yes..suka, tapi ada gak part yang tak suka...
Anonymous said…
Assalamualaikum!! bro bole email kat aku gambar SMK Karak yg lame dan terbaru.....aku nak add kat Facebook Group aku.Aku jgk ex-SMK Karak 89-93 ni email aku longjidin@gmail.com ni blog aku http://longjidin.wordpress.com tolong aku bro nak sgt gambor SMK Karak ni .... (teringat Cikgu Rahman ajar kelas Sastera)

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...