Travel

Travel

Mengira detik

Thursday, March 05, 2009

Terasa

Orang kata...kalau kita terasa dengan sesiapa, berterus terang sahaja...bukan apa, biar apa yang terbuku itu dapat terlerai...

TAPI...

Ia bukanlah semudah yang disangka. Bukan semua boleh menerima apa yang kita kata.

Orang kata, kalau ada masalah berkongsilah dengan orang yang kita rapat...

TAPI.....

tak semua masalah boleh dikongsi!!

Orang kata, jangan terus menilai manusia, kenal dahulu hati budinya, baru kita tahu

TAPI...

Manusia tetap manusia. Mereka akan automatik terus menilai..paling parah, mereka terus membuat hukuman membuta tuli tanpa mengenali siapa yang mereka nilai...


Bagi aku...Lantak lah!! apa yang mereka nak kata tentang aku, kata je lah!! Yang penting aku tak kacau orang! Buat mereka yang aku anggap sahabat dan kawan, erm....there something i want to tell about all of of you...wait!!

8 comments:

patungcendana said...

apa kes ni...

azwan bamadhaj said...

erk.. boink kejap...
apa pun aku tunggu story terbaru.....


huhuhuhu

Daoz said...

apakah?saje wat saspen,propa..

FendyHekka said...

orang kta elakkan kontroversi tingkatkan prestasi...

TAPI KO...

Sengaja ske kontroversi... MOTIP???

redzuwan said...

cik raja... apsal no celcom x bley pakai...nak call x boley la..

Melody said...

Manusia..Lumrahlah macam tu..Huhu..
Eh, apa story tu? Curious..curious.. Hehehehe..

Raja Azrul said...

madam:-
-takde kes pun..ini bukan court

azwan:-
-story ada syaratnya...!

daoz:-
-saja je wat propa

fendy:-
-kontroversi..?? takde makna

redzuwan:-
-no celcom aku dah abes..juz maxis je

melody:-
-erm...

Otit said...

ehem..
story2.
hahaha.