Travel

Travel

Mengira detik

Thursday, April 30, 2009

untuk para pembaca...

Blog ini akan berehat selama beberapa hari bagi memberi laluan kepada penulisnya bersama dengan kawan-kawan seakrab di bumi kelahiran beliau (KUALA LUMPUR).

Buat madam mala, Tito, Jumain, Yusri, Daoz dan adik-adik junior yang lain..belajar elok-elok di bumi UMP. Kalau ada kat KL, jemputlah sertai bersama.

Banyak program telah dirancang, yang pasti program " Pagi Taknak Emo" juga akan diteruskan kerana mendapat sambutan menggalakkan...

Hehehe...bab kata orang, kita merancang tapi tuhan sahaja yang menentukan...



Kata aku:
- Apa yang berlaku hari ini, aku terimalah seadanya..mungkin apa terjadi, sudah tertulis, dan aku yakin ada hikmah di sebaliknya...

8 comments:

jumapx said...

program pagi xnak emo berlangsung lagi ke? he3

kena join nie...

patungcendana said...

:-P

misz_A said...

salam singgah

Raja Azrul said...

jumain:-
-ada jer..cuma diadakan secara biasa-biasa jer...

madam:-
-erm...?

misz_a
-salam singgah gak

Melody said...

having fun eh!

WanHidayat said...

Fuh...mujur sahaja aku nih berkelana jauh...kalau tak aku nak gak jadi organizerrrr....sekali sekala dgn sponsor penginapan di ...di...korang pilih...

Raja...wish u all the best...

- j o h a r i - said...

wehh..lama ke kt kl
calling2 lerr
bleh wat reunion skali

Raja Azrul said...

mel:-
-yup..memang fun pun

Dayat:-
-no prob..nanti kami plan ke tempat kau pulak...

Johari:-
-insyallah..tapi susah sket lah nak reunion..ko kan dah jadik suami orang..ini tuk orang bujang je..hehehe