Sudirman dapat dato??

Pagi tadi aku mendengar radio era..riuh pagi bersama Pak Nil. Salah satu info dimaklumkan ialah Sudirman dapat gelaran Dato' oleh sultan pahang.

Huhuhu...kelakar kan?? Baru sekarang ke orang buka mata nak beri gelaran dato?? Sudah hampir 17 tahun Sudirman meninggalkan kita, dan sekarang baru dia dapat...

Apa-apapun gelaran tersebut sememangnya layak kerana sudir merupakan penghibur yang tiada gantinya. Lagu-lagunya cukup evergreen dan segar..kalau anda pernah frust dalam bercinta..dengarlah lagu-lagu dia..sure leh nangis punya.

Huhuhuhu..sekadar info

Comments

- j o h a r i - said…
aah..aku pon baru tau but from am crew hot fm..a little bit too late, mcm tun p.ramlee gak kan..
eh..p. ramlee dah tun ke?
btw..manusia mati meninggalkan nama kan..
azwan bamadhaj said…
yup... pada aku..

nonsense.. patutnya dah lama dah dia dapat...
ini org dah takde baru nak bg....

kan ada ura2 nak bagi title tertinggi utk p ramlee....


duh...
FendyHekka said…
xperlu diperkata... pndapat aku sama mcm korg. haper la... xpaham tol aku...
patungcendana said…
setuju...

so...kau orang kalau nak beri i apa2 baik beri sekarang...hehehe

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...