Travel

Travel

Mengira detik

Wednesday, July 01, 2009

Melaka


Hari ini aku nak upload beberapa picture aku di melaka. Hehehe..tahniah pada cikgu Suria kerana telah berjaya mengendalikan lawatan ini. Kalau ada rezeki, tahun depan buat lagi..!!




( Aku bergambar dengan meriam buatan belanda-cewah!!)



( Dihadapan muzium Samudera)



(Aksi anak murid aku-Haqim dan Syafiq)



(Aku dan Haqim)



(aku bersama rama-rama)




( Posing guru-guru dan anak murid)


Beberapa foto di dalam muzium:



10 comments:

Otit said...

ehemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

patungcendana said...

motif? ambik gambar dengan rama2...

FendyHekka said...

oooo... itu la... oooopppssss

Raja Azrul said...

tito:-
-motif sangat!!

madam:-
-yerlah..dah i pergi taman rama-rama...

fendy:-
-ooppss?? ??

Otit said...

kenapa Raja.terase pape ke?
hik hik hik

Raja Azrul said...

tito:-
-tak terasa pun, hehehe

azwan bamadhaj said...

wow..... melaka....

gambar fendy xde pun...


hahahaha

patungcendana said...

eh...fendy bukan dah jadi orang key ell...hehehe

re:...indiana jones...best la dari transformers...

FendyHekka said...

Indiana jones? LMAO.... Ha3... harus la xde gambar aku... kang xpasal2 aku kene kick dgn tuan punyer blog.. kn dia sibuk tayang ... ooopppssss

Raja Azrul said...

azwan:-
memang ar takde coz dia tak ikut aku pun...

madam:-
-memang pun, fendy orang TTDI tahu!!

fendy:-
-aku nak tayang apa?? aku tayang pic yang pergi jer lah...