BaRU nak update

Salah satu petua yang aku baca dalam buku " The best seller" nukilan Zamrie Mohd ialah sentiasa mengemas kini blog sekiranya anda ingin menjadi penulis yang hebat...

Tapi..masalah utama aku ialah internet. Ikut hati memang aku nak sangat pasang tenet kat rumah, tapi tak boleh...masalah pendawaian ler..apa lah..bosan aku!! Kalau nak pakai broadband..kem salam je lah..for sure lah takkan dapat...hehehe

Aku hanya boleh tenet di dua buah tempat secara percuma. Pertama di sekolah-baik sekolah mak aku atau sekolah aku...(erk..bekas sekolah aku) hehehe. Itupun kalau aku gigih dan rajin. Kedua pulak...KFC karak. Itupun aku malas sket..yelah kena bawak laptop..takleh online lama-lama.

Hari ini aku dah sampai ke kampung aku di Kuala Kurau, Perak. Suka tak suka..memang penat gak memandu seharian selama 5 jam. Aku pulang kerana ada beberapa urusan yang tak dapat dielakkan.

Aku nak ucapkan selamat berjaya kepada pasukan debat UMP di Debat Diraja 2009. Baik team BM, BI ataupun Bahasa Arab. Insyallah...anda akan dapat sesuatu yang menarik ketika berada di UM selama 5 hari.

Huhuhu..aku pulak?? erm...plan aku masih berjalan dengan lancar..dan aku harap semuanya lancar. Aku tahu apa yang berlaku..pasti ada hikmahNya..apa hikmahNya...nanti-nanti jerlah...

Reunion?? Erm...aku malas nak komen...

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...