Makan-makan Ex-Senandika!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah, plan aku akhirnya berjaya, walaupun banyak kekangan, tetapi semua berjalan dengan lancar.

Program bermula jam 8.30pm dimana semua berkumpul di LRT Putra Gombak. Tetapi, aku pulak yang lambat. Sebenarnya bukan lambat disengajakan, tetapi ada sedikit kekangan. Azril pun dah telefon banyak kali, sori yer Azril.

Setelah semua ada, kami pun bergerak ler ke restoran kunang-kunang yang terletak berhampiran LRT tersebut, malangnya, ada pulak majlis perkahwinan. Hehehe....terkejut lah...jadi, plan terpaksa diubah. Maka, kami semua makan di Restoran Memori Corner, Taman Melati.

Memang riuh ar restoran, walaupun tak ramai yang dapat join. Tapi seronok..huhuhu....macam-macam cerita, termasuklah ada yang merancang nak berkahwin.

Setelah makan, tiba lah masa nak berpisah..tapi esoknya (ahad), aku pulak dengan gigih melawat bekas rumet, yang juga merangkap kawan baik iatu Najib Mokhtar. Bukan apa, dia dah dapat baby boy..comel sangat, namanya Razim Saffwan (betul tak?) heheh....

Seronok gak ar, aku, bob dan Ila melawat Cik Najib kita nie....(jangan jeles mel)...

K..itu jer aku leh citer..kita jumpa lagi ar masa akan datang. Mana tahu pada masa akan datang leh kita wat lagi!! (tentu Razwin dah besar hehehe)

Enjoy the picture...!





Comments

Melody M. said…
jeles tau. jeles. giler jeles.

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...