Travel

Travel

Mengira detik

Tuesday, January 26, 2010

Hari terakhir menjadi guru

26 Januari 2010:-

Hari terakhir aku menjadi guru. Sememangnya aku menunggu saat ini, tapi betul ke aku dah resign ni??

Kerja aku masih bertimbun..tapi aku malas nak siapkan semua, biarlah cikgu yang mengganti tenpat aku membuat semuanya.

Selepas ini, aku dah tak mengajar secara formal lagi. Kalau mengajar pun, setakat mengajar debat atau pun tuisyen sahaja. Tapi mana tahu kan tetiba aku dapat KPLI pulak...

Tapi yang penting, aku dah tak sabar menempuh alam pekerjaan baru dan belajar benda-benda baru. Dan tempoh 5 hari bercuti adalah masa untuk aku bersedia mental dan fizikal.

Kerja apa?? masih lagi rahsia...tunggu!! (bajet kerja aku hebat jer...hehehe)

2 comments:

Anonymous said...

selamat tinggal cikgu...

Raja Azrul said...

selamat tinggal?? hurm tak da maknanya...