AMADEUS : 10-12 MAY 2010


Bukan nak propa atau apa-apa...

Tapi aku nak bagitahu aku kena pergi kursus di Jalan Sultan Ismail mulai 10-12 Mei 2010.

Adoi, malasnya aku rasa...kenapa?? Sebabnya ialah:-

1). Kena bangun pagi2:- ini semestinya terpaksa aku buat untuk mengelak jam. Lagipun aku kena sampai di Menara Dion jam 8.30am. hehe...

2). Naik LRT dan Bas:- dah lama aku tak naik bas/lrt..jadi terpaksa lah jugak aku merajinkan diri naik lrt dan bas ke tempat kursus. Dan..kos untuk aku sampai ke menara dion ialah RM10 sehari..erm..banyak gak tu..hehe

3). Kursus? Boring...:- entahlah..kursus ni macam buat aku malas lak sebabnya hasil tinjauan beberapa staff mengatakan kursus ini simple je, takda apa yang best pun..

4). Kerja tertangguh:- 3 hari kerja aku akan tertangguh..hurm..sudah semestinya bila aku pulang dari kursus, kerja aku akan bertimbun kembali.

5). Kelas :- ini pun tengah pikir gak, nak buat kelas ke tidak pada malam kursus tu, takut penat je..hehe...

So far takda plan lagi..tapi harap2 semua ok!!

Peace...:-)

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...