Banyak cerita

Sebenarnya bulan 5 adalah bulan "sesak" bagi aku..

Sesak kenapa? Terlalu banyak perkara harus diselesaikan, termasuklah kelas-kelas yang perlu dilaksanakan sebaik mungkin.

Kini...dah nak masuk bulan Jun. Sekarang pun tengah cuti sekolah. Mungkin masa tuk aku berehat seketika.

Apa yang penting banyak yang ingin aku coretkan. Kisahku berada di negara gajah putih & terbaharu, al kisah perjalananku di bumi Kangaroo. Cuma aku perlukan masa, dan paling penting kesesuaian waktu untuk menaip. Jadi, nantikan sahaja kisah-kisah aku ketika berada disana, yang mungkin boleh dijadikan panduan kepada anda semua.


Alamak! Hari ini mood aku sangat tak stabil. Mungkin penangan jet lag..hahaha...

Azrul

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...