Good bye Kak Liz

Salam ramadan buat semua pembaca.

Hari ini 6 Ogos 2012. Tarikh ini mungkin biasa bagi kebanyakan orang, tapi bagi aku, hari ini merupakan hari terakhir aku bekerja bersama - sama dengan seorang manager yang cukup sporting iaitu Puan Haliza Sharif.

Jadi, pada 3 Ogos lepas, kami semua telah mengadakan majlis perpisahan dan berbuka puasa di Restoran Pannaz Kuala Lumpur. Kalau anda berminat (promo kejap) boleh lah datang ke restoran ini yang terletak di Damansara Perdana, betul-betul berhadapan dengan Citibank. Sini senang parking dan harga buffet dari RM48. Anda akan dapat menikmati masakan nasi lemak, nasi campur dan steak (terbaik lah).


Ok..stop kejap cerita pasal Pannaz. Apa-apapun aku sangat menghargai Kak Liz. Walaupun dia sekejap sahaja di sini, tapi aku yakin dia adalah antara manager terbaik di sini. Aku doakan kejayaan beliau di luar sana..dan jangan lupa jemput kalau buat open house!!


Yearghhh...gila-gila!!

Bersama Kak Liz sebelum berbuka

Masakan kampung

Buffet di Pannaz

My food...yeagh!

Mihun dan steak!

Selepas berbuka...

Bergambar bersama team lain

Muka baru lepas nangis...alahai
The things I learned from her is manage your time, your schedule and work professionally!! Thanks kak liz... and bye-bye


rajaazrul

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...