Seribu tahun sekalipun

Orang lain mungkin boleh pelbagai andaian
Orang lain mungkin boleh pelbagai tafsiran

Hakikatnya, perasaan aku hanya Tuhan yang tahu
Aku yakin perasaan ini adalah anugerah tuhan yang tidak terhingga
Ia juga adalah satu bentuk ujian yang kuat dari penciptaNya

Perasaan..
Ia adalah suatu bentuk misteri yang sukar diungkapkan.

Di hari ini,
Aku masih mengingatinya
Walaupun aku tahu tidak mungkin aku mendapatkannya
Tidak sama sekali

Tapi percayalah
Seribu tahun sekalipun,
Aku tetap percaya perasaan ini tidak akan pudar
walau engkau tidak berada di sisi ku.

Berhenti berharap - tapi hakikatnya ia amat sukar untuk dilaksanakan.

rajaazrul
16 Dec 2012

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...