Sentap tak kena tempat


Saya jarang tulis benda bukan-bukan atau sindirian di media sosial.

Terutama sekali di Facebook atau Insta, Malah bagi ia tak ubah seperti seorang pengecut, yang cuba menyembunyikan apa terbuku dalam hati tanpa luahkan pada medium yang betul. Saya tak kisah andai kata ingin menyindir mengenai isu berkait rapat dengan masalah sejagat, tapi tak guna menyindir sehingga persahabatan dibina, terkubur begitu sahaja.

Sudah dimohon maaf melalui pesanan, namun diabaikan. Maka, sendiri yang sentap tak kira tempat. Maaf, saya jarang kecewa, tapi perkara begini buat saya jadi lagi kecewa.

Tak mengapa, yakin pada Dia, masa itu ada.

Buat si dia - terima kasih jadi sahabat untuk 5 tahun. RIP.

p/s - menulis disini bukan bermakna aku pengecut. Sudah diutus maaf melalui pesanan tapi diabaikan. Maka, menulis disini merupakan medium terbaik




rajaazrul

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...