Beralih Arah


Salam semua


28 April 2021, satu perubahan besar saya lakukan - walaupun sukar!

Mungkin tamatnya di situ, dan saya turut mengambil ruang dan peluang untuk menambah baik kemahiran sedia ada, di tempat lain. Yang lebih baik dari sebelum ini.

Saya tidak sempurna!

Namun, hidup perlu diteruskan. Covid benar-benar menguji! Anda selesa, tahniah! Tapi ingatlah, jika anda berada di tempat orang lain, makan pasir la jawabnya.

Bukan mudah nak teruskan perjalanan yang masih belum nampak. Rindu pada dunia pelancongan teramat sangat. Bunyi di KLIA, celoteh orang, melihat pemandangan dunia, semua ini amat saya rindui.

Ia belum tamat! Saya perlu bertahan...

Welcome to new journey!

rajaazrul

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...