Terima Kasih 2018

Selamat tahun baru 2019




Blog saya sebenarnya dah berusia 12 tahun, maknanya...dah darjah 6. Ha ha...tak sangka masih aktif lagi memblog, hatta rakan lain semuanya dah tutup blog memasing.

Tapi menulis adalah jiwa saya. Tak pernah pun nak buat duit. Cuma suka-suka. Walaupun saya tak menaip selalu dek urusan kerja tak habis-habis, tak mengapalah. Diteruskan jua.

Menulis blog ini renyah sebenarnya. Tidak seperti FB, taip sahaja..dan share. Kalau viral, terus popular. Nak masukkan gambar video semua tidak masalah. Tapi blog ini, renyahnya..hanya orang yang menulis sahaja tau. Tapi bila difikirkan kembali, ia boleh dijadikan diari khas untuk kita, betul tak?

Walaupun saya tak popular seperti bloggers lain, tapi alhamdulillah beberapa posting saya menjadi tips dan panduan buat mereka membaca. Antaranya, PTPTN, USA Visa, Naza Suria problem dan banyak lagi entri berkait rapat jalan-jalan.

2018 dah berlalu. Ikutkan angka 8 ni angka bertuah? tapi macam bukan untuk aku. Haha. Aku melihat tuah pada benda lain. Apa-apapun 2019 sudah bermula 5 hari ...jadi, taktaulah apa berlaku 2019. Pelbagai perancangan, dan juga matlamat ..tapi tercapai atau tak? aku pun tidak pasti.

Sentiasa berdoa dan letak TRUST pada Yang Maha Esa, maka aku yakin, impian kita buat akan tercapai!

2019, be good for me!

rajaazrul

Comments

Melody M. said…
kan. kalau blog ni mcm budak2, dah boleh masuk sekolah nak periksa dah pun ha..hehhe..aku pun tak aktif sgt. tapi ada juga jadi silent reader kekadang. nak menulis tapi selalu terbantut idea hehhe
Raja Azrul said…
@melody
sama la bukan tak menulis, tapi masa. Bila ada mood baru la rajin menaip. But alhamdulillah masih lagi bernyawa blog ni. Haha
Selamat 2019. Selamat berblog. Be my friend.
Raja Azrul said…
@kakitravelkhairuddin

Terima kasih kerana membaca. Semoga apa ditulis memberikan inspirasi kepada anda.
Unknown said…
Salam en azrul..baru kenal blog ni tapi penulisan encik sgt santai dan senang difahami..keep it up!!
Raja Azrul said…
Unknown 13/6 - terima kasih jugak. Maaf la jarang update. Nak cerita bab travel pun lambat sikit.

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...