Travel

Travel

Mengira detik

Tuesday, February 19, 2008

Lain dari yang Lain..:-)

Kini....
Segala kekusutan akan dileraikan...

Segala kekeruhan akan dijernihkan...

Segala kehitaman akan diputihkan...

Aku baru sedar, segala kekeliruan yang timbul cuma satu puncanya..

....Salah FAHAM dan TIDAK maHU memAHaMi...

dan kini aku akan cuba untuk memaHAMI...

aku akan berUBAH walaupun ia bukan mudah!

Nantikan sesuatu yang menarik akan aku zahirkan MAC 2008!!

Dari sudut hati:
tak perlulah nak berdendam, menyimpan rasa..hidup ini kena ceria!! Buat sahaja kelainan yang orang suka..insyallah, selagi kita lakukan itu betul..maka pedulikan apa yang orang lain bicara.Aku dalam proses transformasi, menyelesaikan masalah aku satu per satu..insyallah, segalanya akan selesai sebelum hari istimewa buat si "comel"!

Ingat, misi aku masih belum tercapai!!Hehehe....

6 comments:

ZaKrYeE said...

bln mac ni ade ape???....


sape c comey yg ko maksudkn neh....

adakah die c "ujan"?? atau dah jmpe org laen???...hurm....


propa biar selalu

Pegawai Khalwat said...

Misi?

Bunyi macam cerita Misi Faisal Tehrani saja.

- j o h a r i - said...

mmg bukan mudah utk berubah
lg2 yg menghala ke kebaikan
jlnnya pasti berliku
so gud luck k

Raja Azrul said...

Huh..kali ini aku nak jawab komen korang sume pulak..

Yusri:-
si comel itu adalah..mana leh bagi tahu..pecah rahsia nanti!
Tunggu jer, masa dan ketika aku akan buat someting..

Pegawai khalwat:-
Misi, hehehe lebih kuranglah, tapi MISI Faisal tue keras sket..kali ini berlembut

Johari:-
Thanks for ur advice..!! Miss u all BENZ!!

nota.kematian said...

kamu bisa praktikal di lingkungan yang berkait rapat dengan apa yang kamu suka dan minat.

wah... sungguh menarik dan bagus sekali...

moga moga terus berjaya dan sukses ya !

Puteri Cahaya said...

try...jgn x try...

pu3 pun dah try...

byk tau kebaikkan utk kita...

Gd luck raja azrul