Dinner Oman Air - Shang Ri Hotel Kuala Lumpur




Memang benar kata orang, pengalaman adalah "cikgu" yang terbaik buat kita.

Pada 13 May yang lepas, sehari selepas aku menamatkan kursus Amadeus di Bukit Bintang, aku telah menjadi bidan terjun mewakili Manager Director aku untuk ke majlis pelancaran Oman Air di Shang ri Hotel.

Aku pun bukan tahu apapun, jadi aku pun pergi dinner tersebut bersama dengan rakan aku, Haris dari bahagian Sales. Tema malam tersebut ialah Formal. Tapi aku hanya pakai kemeja dan seluar slack, kasut pula terpaksa pakai kasut lama kerana kasut baru aku ilang. ( hampeh tol!!).

Majlis tersebut bermula dengan meriah sekali. Memang tak sangka, majlis tersebut sangat koperat.Rata-rata yang hadir adalah director, pengurus dan CEO. Adoi..aku je ke yang ada berjawatan executive nie..hehe.

Tapi aku tak kisah pun, at least dapat bertukar-tukar kad. Memang menarik, ada persembahan artis..erm tapi tak tau apa nama band. Ada pertunjukan drum..dan macam-macam lagi. Selain show, makanan dihidang juga not bad..cuma desert dia je manis sangat.

BTW, inilah pengalaman aku bagaimanana menghadiri majlis koperat. Manners dan protokol sangat perlu. Jika tidak..hurm..lupakan saja kalau nak pergi. OK..here I upload some pics!!

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...