KISAH ONION : TRUST




Semalam

Sekali lagi kita berhubungan

Tapi entah kenapa, perasaan aku menjadi semakin takut?

Aku takut aku akan kehilangan dia. 

Kisah onion ni memang gila. Hampir setiap hari aku menangis kerana dia. Oh ya betul la.. bawang boleh menyebabkan mata kita berair. 

Aku tak benci bawang. Aku antara peminat bawang terutama kalau makan dengan satay. 😂 

Tapi itu bukan perkara utama dalam cerita ini. 

Aku takut perasaannya akan hilang pada aku. Aku takut sangat-sangat.

Membuatkan dia berbelah bahagi, kadang-kadang menjadikan aku takut.

Aku tak boleh lari atau menipu diri, semua aku telah jujur pada dia. Aku taktau berapa lama aku bertahan dengan kisah onion. sebulan? setahun? entahlah trust dan percaya aku berikan pada dia pada tahap tertinggi.

Harapan agar ada cahaya di penghujung agar kisah ini sama seperti kisah dongeng Cinderella yang hidup bersama putera impian di akhir cerita

aku rindu dia setengah mati. Dammm..tak pernan rasa perasaan begini!!


mencintai tak semestinya memiliki ( belum lagi)




this is only fantasi stori. tiada kaitan antara hidup dan mati.

rajaazrul

Comments

Popular posts from this blog

PTPTN Blacklist..??

Jalan - jalan : New York & Washington DC ( Memohon Visa USA) - part 1

Si Merah...