Travel

Travel

Mengira detik

Friday, September 26, 2008

Kuih Raya ibuku....







(Tat nenas di tengah)


Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Batin. Mana tahu ada terkasar ke? Tersinggung ke? Adat lah kita kan manusia. Hurm...buat semua peminat teater, Puteri Gunung Ledang The Musical akan kembali selepas hari raya ini. Aku baru dapat info dari IB. Jadi, apa lagi, kumpulah duit dari sekarang dan gegarkan panggung sari beramai-ramai! Sure best!!

7 comments:

imnotperfect said...

wah, sedapnye kuih raye!! meriah la ko tahun ni ye. nway, slamat hari raye, maaf luaran dan dalaman.

patungcendana said...

:-)

IRAMAHATI said...

rumah aku pun ada tat nenas...tp bukan aku yg buat! haha..

so azrul, smpna syawal ini, aku nk amek kesempatan memohon ampun maaf atas segala salah silap aku pd ko, sama ada secara sedar/tak sedar/sengaja/tak sengaja.

Semoga bergembira di Aidilfitri!

Luna said...

abg raja
selamat hari raya
maafkan sgl silap dan salah
raye jemput la dtg umah
=)

Raja Azrul said...

zamrie:-
-Yup..selamat berhari raya juga!!

Madam:-
-Smile for you!!

Mel:-
-samalah..aku pun nak mintak maaf jugak!

luna:-
-Erm..luna mana nie yer?? insyallah, kalau ada open house abang datang!

nyda said...

haha
abg raja..
luna tu shaye la
saje tukar name ari tu
huhuhuhu~

Otit said...

selamat hari raya.
maaf zahir dan batin.