Travel

Travel

Mengira detik

Sunday, December 14, 2008

Kembali Normal

Assalamualaikum...


Hampir seminggu aku tak mengemaskini blog ini. Al maklumlah, kita semua dalam mood hari raya haji. Nampak gaya, bulan disember sudah muncul. Inilah bulan yang penuh pengertian pada aku, saban tahun....

Bulan ini adalah bulan kelahiran aku dan adik aku (28 hb ini) dan juga kawan-kawan aku seperti Azwan (14hb), Melody (12hb) Najib mokhtar (16hb) dan Fendy (11hb). Aku seperti biasa, tak banyak projek boom bulan ini kerana menumpukan beberapa perkara berkaitan dengan keluarga tercinta.

Esok (15hb), nenek aku akan ke Medan, Indonesia. Melancong bersama dengan uncle aku. Jeles juga, sebab nak ikut sangat!! Tapi susahlah pulak dah takde duit ni. Kena simpa kerana tahun depan banyak lagi perkara yang memerlukan duit. Harap-harap nenek aku berseronok di sana.

Selasa lepas, ibu aku pulang ke kampung aku di Penang. Aku sahaja tak pulang. Malas... iyalah, aku ada sedikit kerja perlu disiapkan, dan kalau aku tangguh, pasti kerja ini tidak dapat disiapkan pada masa ditetapkan.

Ada beberapa perkara yang aku ingin tulis dalam blog ini. Berkaitan dengan hati, perasaan dan kegeraman...!! Tapi aku 'hold' dulu. Takut nanti akan ada yang terasa. Tengoklah, kalau aku ada mood aku akan taip dan tulis dalam blog ini....


Lagi satu...SELAMAT PENGANTIN BARU Buat NAJIB MOKHTAR dan isterinya...FARA NADIA...semoga bahagia kekal ke anak cucu...(kalau dapat baby, bagitahu yer!!)

Oklah..tak banyak perkara nak share. Kalau ada berita, aku akan share buat semua. Sekadar menaip agar blog ini tak mati begitu sahaja...daa...!!

p/s:- jangankan kerana ego dan emosi, persahabatan terbina bertahun musnah begitu sahaja...

5 comments:

wiwita said...

hai encik raja!!... kat maner tuh??

Raja Azrul said...

aku kat umah ler...(i mean karak)

redzuwan said...

aik...Raja..lain macam jer entry kali ni..?
neway slalu2 la buka blog eh...
tk cr

Melody said...

takpe zrul, kalau rasa tanak tulis dalam blog sebab takut ada yang terasa, aku sudi jeh ko tulis dalam emel bagi aku baca, sebab aku baca takde perasaan. hhehehe!

p/s: oh, disember memang penuh makna, kan? (^_^)

Raja Azrul said...

dekwan:-
-lain macam? erk?? apa dia? biasa jer..

mel:-
-nak tulis pada kau? hehehe..insyallah..kau kan kawan aku dari jauh dan memang memahami perasaan aku nie...