Travel

Travel

Mengira detik

Monday, December 01, 2008

Perjalanan aku- siri 1

Assalamualaikum...

Selama dua minggu aku merantau ke sana ke mari, berjalan sakan, melepaskan lelah yang sekian lama tidak dilepaskan..hehehe

untuk siri 1, aku hanya akan uploadkan gambar ketika berada di Johor Bahru iatu pada 21 November sehingga 23 November 2008.



3 comments:

WanHidayat said...

Salam Raja...seronok baca cerita small reunion korang...sedih sgt sbb aku tak dapat nak turut serta hari tuh....masa dan keadaan tidak mengizinkan..InsyaAllah one fine day....

Melody said...

seronoknya menjelajah!! sekarang aku dah takde geng siri jelajah mcm masa ngan korang dulu2..huhu..

Raja Azrul said...

dayat:-
-takpe dayat, banyak lagi masa...nanti kita leh jumpa lagi kan??

melody:-
-huhuhu, aku ingat lagi masa kita pegi JB, bawak budak gamelan..memang best time tu...